Naša misija je izgraditi dugoročne odnose s našim kupcima/klijentima i pružiti im cjelovitu te najkvalitetniju uslugu na bosanskom tržištu.
Naša misija je izgraditi dugoročne odnose s našim kupcima/klijentima i pružiti im cjelovitu te najkvalitetniju uslugu na bosanskom tržištu. Kao članica međunarodne Toyota obitelji, Bunjo klijentima pruža mogućnost brzog i učinkovitoga poslovanja kako pravnim osobama tako i fizičkim osobama i to u svim segmentima kako u prodaji tako i servisiranju automobila.
Danas se Bunjo može pohvaliti s efikasnom procesnom organizacijom u prodajnom i servisnom djelu koju odlikuju produktivni i profitabilni operativni i upravljački poslovni procesi. Ponosni smo što smo izgradili odličnu reputaciju tokom godina za pružanje vrhunske usluge u našoj oblasti i samim tim postigli lojalnost naših kupaca i klijenata.Od samog početka Bunjo primjenjuje ‘Kaizen principe’ izvorno Toyotinu i svjetski priznatu korporativnu kulturu unapređenja poslovnih procesa koja omogućuje postizanje maksimalne izvrsnosti i vrijednosti usluga za klijente uz istovremeno povećanje interne efikasnosti.
Neprestano nastojimo zadovoljiti i premašiti očekivanja naših kupaca/klijenata u skladu sa njihovim potrebama. Na raspolaganju je uvijek ljubazno i profesionalno osoblje koje brine o svim zahtjevima kupaca i omogućuje servis po visokim standardima. Naš cilj je da klijenti budu u potpunosti zadovoljni svojim izborom prilikom kupnje i uslugom servisiranja.
Dinamičan razvoj, kontinuirana analiza kvalitete prodaje i servisa, timski rad i motiviranje zaposlenika samo su neke od aktivnosti Bunjo na putu poslovnog uspjeha i stabilnog poslovnog rasta. Težimo konstantnom povećanju kvaliteta i vrijednosti pružanja usluga našim klijentima.
Vjerujemo da će nas klijenti i u budućnosti prepoznati kao idealan spoj inovativnosti, znanja, kvalitete i sigurnosti te da će upravo Bunjo postati njihov prvi i najbolji izbor.
Radujemo se vašoj posjeti u bliskoj budućnosti.